دانلود First Touch Soccer 2015 – بازی فوتبال اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود First Touch Soccer 2015 – بازی فوتبال اندروید
نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394
بازدید : 455
نویسنده : S.A.H

دانلود First Touch Soccer 2015 – بازی فوتبال اندروید

First Touch Soccer 2015 برترین بازی فوتبالی از نظر گرافیکی و حتی گیم پلی برای سیستم عامل Android محسوب می شود و توسط کمپانی First Touch منتشر شده است. بعد از این که عناوینی همچون FIFA 15 و Dream League Soccer عرضه شد، هر کدام از آنان نتوانستند کاربران را به طور کامل راضی نگه دارند و از مشکلات متعددی رنج می بردند.

دانلود First Touch Soccer 2015 - بازی فوتبال اندروید

اما بازی First Touch Soccer 2015 از این اشکالات رقبا درست گرفته و هم از نظر کیفیت تصویر در سطح بالایی بوده و هم تیم ها و بازیکنان بر اساس دنیای واقعی طراحی شده اند. هم چنین ویژگی های جدیدی از جمله ایجاد باشگاه شخصی در FTS 15 اضافه شده و می توانید تجربه ای متفاوت از مربیگری را تجربه کنید. استادیوم ها نیز بر اساس واقعیت می باشند و لایسنسشان خریداری شده، به همین خاطر نیز با واقع گرایانه ترین فوتبال اندروید مواجه هستیم.

 

بر روی فیزیک حرکات بازیکن ها و توپ با جزئیات بالا کار شده و زمانی که با حریفان به رقابت می پردازید، احساس متفاوتی خواهید داشت. First Touch Soccer 2015 از آمیزش دو بخش مربیگری و برگزاری مسابقات تشکیل شده و این دو بخش تا حدودی وابسته به یکدیگر هستند. پس از این که تیم مورد نظرتان را متشکل از بازیکنان لیگ حرفه ای ایجاد کردید، برای شرکت در مسابقات و تورنمنت های پیش رویتان آماده شوید. در قسمت آموزشی، تمارین لازم را برای کنترل توپ و کسب مهارت در پاسکاری و شوتزنی را انجام دهید تا به یک مربی عالی تبدیل شوید. صداگذاری با دقت هر چه تمام تر انجام شده و صدا گزارشگران نیز کاملا برای شنوندگان پویا است. کیفیت گرافیکی بازی و هم چنین روان بودن گیم پلی بازی First Touch Soccer 2015 در نوع خود بی نظیر بوده و نمره ۴.۵/۵ کاربران در شبکه بزرگ Google Play نیز این برتری را تایید می کند.

حجم فایل : ۴۵.۰۱ و ۹۷.۲۳ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۴.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb

توجه :

ممکن است برای اجرای اولیه، نیاز به دانلود حجمی حدود ده مگابایت داشته باشید. سپس بازی برای همیشه به صورت Offline اجرا می گردد.



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: